مجله نیجریه برای علاقه مندان به فناوری توزیع دیجیتال را برای مقابله با هزینه های بالای چاپ هدف قرار داده است.


در پاسخ به افزایش هزینه های تولید چاپ، مجله نیجریه TechBro بر نسخه های دیجیتال تمرکز کرده است. این استارت آپ که توسط جیمز اوگبونا، بازاریاب دیجیتال معتبر مدرسه کسب و کار کلمبیا تأسیس شده است، جامعه رو به رشدی از خوانندگان آگاه به فناوری در نیجریه و سراسر آفریقا را هدف قرار می دهد که علاقه مند به آخرین روندها در ارزهای دیجیتال، هوش مصنوعی، رسانه های اجتماعی و ابزارهای مصرفی هستند.

اوگبونا، که سردبیر نیز هست، در مصاحبه ای با اشاره به تقاضای شدید برای پلتفرم خبری متناسب با علاقه مندان به فناوری نیجریه و آفریقا، دیدگاه خود را برای TechBro به اشتراک گذاشت. او گفت: «TechBro بر اساس تمایل به ایجاد فضای اختصاصی برای افراد مبتکر و آگاه از فناوری که دائماً در جستجوی اطلاعات در مورد فناوری‌هایی هستند که دنیای ما را شکل می‌دهند، تأسیس شد. از طریق TechBro، من امیدوارم که موج جدیدی از متفکران فناوری، مبتکران محصول و بنیان‌گذاران استارت‌آپ را با برجسته کردن پیشرفت‌های فناوری جهانی و محلی الهام بخشم.»

در ابتدا، TechBro قصد داشت یک نسخه چاپی را توزیع کند، اما نرخ تورم بالا در نیجریه باعث شد هزینه های چاپ ناپایدار باشد. به گفته Ogbonna، این حرکت به سمت توزیع دیجیتال به مجله اجازه می دهد تا کیفیت ثابتی را حفظ کند و در عین حال در دسترس خوانندگان باقی بماند. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که خوانندگان ما همیشه به آخرین فناوری‌ها دسترسی خواهند داشت، بدون اینکه آنها را با هزینه‌های فزاینده تولید چاپ سنگین کنیم. اوگبونا توضیح داد که دیجیتالی شدن به این معنی است که ما می‌توانیم با کسری از هزینه به اطلاعات بلادرنگ دسترسی داشته باشیم.

TechBro به مخاطبان متنوعی که شامل متخصصان جوان، دانشجویان و کارآفرینان فناوری در سراسر آفریقا، به ویژه در مراکز فناوری نیجریه که به سرعت در حال رشد هستند، پاسخ می‌دهد. جمعیت شناسی اصلی مجله شامل افراد 18 تا 35 ساله علاقه مند به حوزه های نوآوری، مالی و فناوری است. بسیاری از افراد اولیه فناوری را پذیرفته‌اند و می‌خواهند با اطلاعات مربوط به اکوسیستم فناوری و شخصیت‌های برجسته که باعث تغییر در آن می‌شوند، به‌روز بمانند.

با نگاهی به آینده، Ogbonna گفت TechBro در حال آماده شدن برای راه اندازی ویژگی های جدید متناسب با علایق مخاطب است. او گفت: «در ماه‌های آینده، خوانندگان می‌توانند منتظر داستان‌های عمیق درباره روندهای نوظهور فناوری، مشخصات استارت‌آپ‌های پیشرو و مصاحبه‌های اختصاصی با چهره‌های پیشرو در صنعت فناوری باشند.» “هدف ما پرورش جامعه دیجیتالی است که در آن فناوری نه تنها مورد بحث قرار می گیرد، بلکه مورد تجلیل قرار می گیرد و خوانندگان را با بینش های مرتبط و به موقع آگاه می کند و درگیر می کند.”

از آنجایی که تورم و چالش‌های اقتصادی همچنان بر بسیاری از بخش‌ها در نیجریه تأثیر می‌گذارد، حرکت TechBro به سمت دیجیتال، سازگاری استارت‌آپ‌های محلی را نشان می‌دهد که به دنبال برآورده کردن خواسته‌های مخاطبان در حال تکامل هستند. این تصمیم نه تنها نشان دهنده تعهد مجله به دسترسی است، بلکه TechBro را به عنوان یک بازیکن همه کاره و آینده نگر در عرصه رسانه و فناوری در حال تحول نیجریه قرار می دهد.

با سردبیر می توانید در [email protected] تماس بگیرید یا برای سوالات با شماره 08142398708 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید